25 Eylül 2012 Salı

Kanıt diye sundukları site :)

Sitemde bir büyü var mı diye gösterin dediğim mesajıma cevap olarak üye olduğum siteleri bulmuşlar.
Eğer böyle bir niyetiniz olduğunu bilseydim, üye bulunduğum sitelerin hepsini yazardım.
Lahuti (Şimdi Estanbul olmuş) - XKartalX
RuhsalEnerji.gen.tr - Kartal, Havâss, XKartalX, Dâ'vud gibi hesabımda değişiklikler yapmıştım.
RuhsalEnerji.org - Kartal, Havâss, XKartalX, Dâ'vud gibi hesabımda değişiklikler yapmıştım.
Gizlimabet - Esed47
Şimdilik bu kadar hatırlıyorum.  Ama eğer ki, sahip olduğum siteyi verecekseniz, www.hakikatyolcusu.com sitesinin içeriklerinden verin. Çünkü benim sitemdi.... ruhsalenerji.gen.tr, ruhsalenerji.org bana ait değildir. O sitelere aylardır giriş dahi yapmıyorum. Bu benim kişisel bir kararımdır. Sitenin yöneticileriyle ilgisi de yoktur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder