27 Eylül 2012 Perşembe

Ulvi'nin Müridlerinden Komplo Teorisi


Demek verilenleri yalanlıyorsunuz. :) Senin daha gerçeklerden haberin yok,  o zaman...Hayaller dünyanda sana mutluluklar dilerim.

Bak bu da sizden nasıl da desteklemiş İp nolarının aynı pcden olduğunu, siz daha yalanlarınızla avutun kendinizi  :)

Bu da psikolog doktorumuzun teşhisleri :) :




ULVİLERDEN ALDIN CEVABINI OTUR, OTURDUĞUN YERDE :) DAHA TANIMIYORSUN, ETMİYORSUN, ZİHNİYETLERİNİ BİLMİYORSUN. :))) BLOG AÇIYORSUN. ADAMLAR DAHA SENİ BİLE TANIMIYORLAR.  BIRAK YALAKALIĞI DA, DAHA TEMİZ ŞEYLERLE UĞRAŞ...BİZİ DE OYUNLARINA ALET ETME..BAŞKALARININ GÜNAHLARIYLA VE SAHTEKÂRLIKLARIYLA UĞRAŞMAKTAN BIKTIK, USANDIK...DÜNYA ZATEN SAHTEKÂR KAYNIYOR.  ANLAT ANLAT BİTMEZLER.  :)

2 yorum:

  1. Tanımayanlara tanıtalım.
    kemal özkanda beni iyi tanır.
    ehli sünnetin yılmaz bekçisiyim.
    hulkiyim.wordpress.com

    YanıtlaSil
  2. Selamün aleyküm. Blogunu inceledim. Bu Semih adlı kişi "Seni Allah kadar seviyorum" dedikten sonra bu durumu dile getirdiğimde öyle birşey söylemedim dedi. Beni yalancılıkla itham etmişti. Forumlarında aradığımda söz kaldırıldı mı neden bilemiyorum bulamamıştım. Siz böylece bunu da kanıtlamış oldunuz, teşekkür ederim.

    YanıtlaSil