27 Eylül 2012 Perşembe

Ulvi, Nurer, Nurkul vs. kişi ve Müridlerine Son Yazı

Allah'ın rahmeti ve bereketi doğru yol üzerinde olanlara olsun.

Bu konularda elimde daha birçok belge ve kanıt olmasına rağmen, daha fazla üzerinde durmak istemiyorum. Siz Ulvi denilen kişiye ne kadar taparsanız tapın, artık umrumda değil. Ben müslümanlık görevimi bu konuda fazlasıyla dile getirdim. Forumuna girdim, uyardım ve ikâz ettim. RuhsalEnerji.Org'a ve RuhsalEnerji.Gen.tr sitesine girdim. Star67'yi de uyardım, ikâz ettim. Hatta zamanında bir kaç hafta foruma bazı sıkıntılar yüzünden girmeyip, girdiğimde ise falcı yellowroza denilen ve enerjici türü konuları, büyü formülleri saçmalıklarıyla ilgili konuları görünce bu tür içerikler yüzünden Star67'ye darılıp, kendisiyle arkadaşlığımı bitirmiştim.. Siz beni  www.ruhsalenerji.org sitesini veya www.ruhsalenerji.gen.tr gibi siteleri ve Star67'i savunduğumu düşünüyorsunuz. Evet, savunuyorum ama bir yere kadar. Çünkü o forumda Ehl-i Sünnet iddiası yok. Satanisti, büyücüsü, falcısı, medyumu, müslümanı, mümini, ateisti gibi birçok üyeyi içerisinde barındırır. Bu sebepten dolayı islâmı yanlış tanıtma ve lanse etmek gibi aktiviteleri de olmuyor. Ama sizin savunduğunuz sitelerin içerisinde Ehl-i Sünnet olma iddiası ve bir sürü şirk ve islâm'a ters uygulamalar, sözler mevcuttur.  "Ulvinin iziniyle", 
"Üç kere Ulvi de birşeyin kalmaz"
 "Allah'ın iziniyle demek yanlıştır. Sen kim oluyorsunda Allah'ın iziniyle diyorsun" daha çok var. Bunları tek tek belirtmek istemiyorum. Çünkü sözümü kısa tutmaya çalışacağım. Eğer ruhsalenerji hususunda söylediklerime inanmıyorsanız, aşağıdaki eskiden açılmış konuma göz atabilirsiniz.

Gerçekten tiksiniyorum artık, islâmı bu şekilde kirletmenize...
Yalanlarla dolanlara kendinize kulluk edecek insanlar toplamaya çalışmanıza..
Ehl-i Sünnet davası güderek, Ehl-i Küfür düşünce ve bilgileriyle hareket etmenize...
İnsanları putlaştırıp tapmanıza...
Bizlere inmiş olan, Kur'ân-ı Kerîm'den gafil oluşunuza..
İslâm dininden bir haber oluşunuza..
Sünnet ve Hadislerden uzak oluşunuza..
Fıkıh ilminden uzak oluşunuza...

Bu dünya kalıcı mı sanıyorsunuz ? Yalan ve iftiralarınızın öteki âlemde bir bedeli olmayacağını mı düşünüyorsunuz ? Fitne ve fesâd çıkarmanızın yanınıza kâr kalacağını mı sanıyorsunuz...

Siz öyle sanıyorsanız, bu şekilde hurafe ve batıl işlere devam edin. 
Zamanımı sizin gibilerle harcamak yerine, dinimi daha verimli yaşamaya çalışırım...Öyle daha kârdayımdır.

Haydi Allah sizi hidayete erdirsin. Cehennem azabından korusun. Şeytan ve şeytanlardan uzak tutsun. 

ŞU ANA KADAR BU BLOGA YAZARAK VE SÖYLEDİKLERİMDE TEK BİR KASTİ YALAN VE İFTİRA VARSA, ÇARPITMA VE DEĞİŞTİRME VARSA ALLAH BENİ CENNETİNE KOYMASIN.  SİZLERE İBRET OLARAK BENİM TÜM AYIPLARIMI  VE KUSURLARIMI İNTERNETE DÖKSÜN. 
BENDEN BU KADAR!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder