25 Eylül 2012 Salı

Zinnureyn Ali adlı Üyeden "Ulvi, Nurer, Nurkul"a dair Gözlemleri

Selamün Aleyküm, bu Foruma bir Kardesimin tavsiyesi ile bir kac ay önce üye olmustum ancak ilk iletim bugüne nasip oldu. Öncelikle sunu belirteyim, ulvi isimli sahsa "süfli" diyecegim. Söz konusu Forumda modluk yapan biri olarak söyleyebilirm ki bu sahis kezzaptir, yalancidir.


Hicap duymadan kendisine tesekkür ettiriyor, manen cökmüs, yardima muhtac insanlara minnet ettiriyor ve adeta onlari minnet duygusu altinda ezmekten zevk aliyor. Allah cc rizasi icin yardim ettigini beyan eden bu süfli, diger yandan kendisine tesekkür sayfasi acarak zihin dünyasinda ne derece ciddi bir parcalanmanin oldugunu gözler önüne seriyor.

Kendisinde ilim oldugunu iddia ediyor ancak ilmini ispat sadedinde delil sunmasini isteyenlere: "Bak, bana su kadar tesekkür geldi" savunmasi ile aslinda ne kadar ilimden yoksun oldugunu ispatliyor.

Bu forumda "Davud" isimli sahsin, süfli ile msn´de yaptigi görüsmede bunu teyid eder nitelikledir;


Alıntı:
|͇̿C͇̿¤̿ ͇̿| KIZIL KURT |͇̿C͇̿¤̿ ͇̿|:
şu an benim bulunduğum mekanı sana iletebilirler mi
çünkü ben burada görmüyorum bunları
yanlış yere gitmiş olmasınlar

birzat (ulvi):

18 yıldır üstümde kimsenin almaya başaramadığı bir ifrit ve cemaati vardı ayrıca ölümüne kadar yapılmış çok sayıda büyü her şarlatanın eline düştüm önce Rabbimin izni ile ulvi kardeşimiz sayesinde bende kurtulanlardanım ama ulvi ve arkadaşlarına bu kadar ağır tepkileri anlıyorum çünkü ulvi ve arkadaşları bu işi yaparken ne seni görüyor ne adını ne de anne adını biliyor en önemlisi de bunu Allah rı
bak gelen teşekkürlerden birisi
ve daha çok var,
yanlış yere gitmezler
görememişsen
ya görümün yoktur
yada grupsal kontrollü görmedir
Msn yazismasinin tamamini görmek isteyenler icin Link: http://www.ruhsalenerji.gen.tr/eglence-mizah/30660-mega-la-ulvi-5.html

Isin icinden cikamayacagini anladigi zaman, karsi taraftan yapilmasi mümkün olmayan bir istekte bulunuyor ve kendi ilimsizligini bu yolla örtmeye calisiyor. Ilimsizligini örtmek icin kullandigi diger bir metot ise; "istihare"dir. Ilmine inanmayanlari, kendisini Allah´a cc sormalarini istiyor. Tipki Evrenesoglu´nun mehdi olduguna inanmayanlarin istihareye yönlendirilmesi gibi.

Ne zaman kendisi ilmini ispat etmeye davet edilse sürekli kivirir, fakat ucmaya gelince "ulvi olur ucarim"diye nara atar... Cok dogru, ucuyor, hatta öyle bir ucuyor ki kendisine bu konuda kimse yetisemez. Taa ibn Arabi´lere (k.s.) kadar ucuyor, Hizir (a.s.)´a kadar ucuyor ama insanlara maddi yardimi ile de bilinen Hizir (a.s.)´a ucmusken "sözde" manevi yardimin yaninda maddi yardim al(a)miyor. Hal böyle olunca mecburen"Parali üyelik" ile kendine maddi kazanc saglamaya calisiyor. Birde bu kepazeligi söyle savunuyor:"Misyonerler yiyecegine biz yiyelim". Hani Allah cc rizasi icindi??

Parali üyelik konusu acildiginda, Allah cc kendisinden razi olsun "Mü´mine Sultan" bacimiz, üyelerden para alinmamasini ve site giderlerinin reklam alarak karsilanmasi taraftari oldugunu beyan etmisti.

Kendisine cevap verilmedigi icin bende baska bir öneri sundum... Sitenin tüm masraflarini cebimden karsilamak istedigimi ve insanlardan para alinmamasini ilettim. Ancak bana da bir cevap gelmemisti. Neden cevap gelmedigini sizlerin takdirine birakiyorum. Güzelim Forumumuzu kendi ihtiraslari ugruna kullandi ve sonunda istifade edilemez bir hale getirdi.

Insanlara küfür etmek icin bir cok nick almistir, en meshurlarindan biri "Zalim" digeri ise "Sezgin"dir. Bu nick ile Haydari Kerrar´a dahi saygisizligi olmustur. Actigi konulara destek görememesi halinde bu nickler ile kendi kendine tesekkür ve tasdik mesajlari atiyor.

Gecenlerde son tartismalar üzerine Siteye ugramistim ve gözüme carpan baska bir nick ise "Türk boyu"dur. Benim tahminime göre Sitenin üye sayisini artirmak icin (abartmiyorum) yüzlerce nicki olabilir. Yani bir nevi bir seyleri ispatlama pesinde kosuyor.

Hala "ene"sini kirabilmis degil. Kendi ilminin ne derece yüksek oldugunu söylemesi, Ibn Arabi´lerden (k.s.) Hizir (a.s.)´lardan ilim aldigini vs. "uluorta" bahsetmesi, zaten mürüvvetinin azligina ve nefsani davrandigina delalet eder. Süfli hakkinda anlatacaklarim sadece bunlardan ibaret degil, ancak simdilikonun hakkinda saniyorum bu kadari yeterlidir.

Orada mod oldugum dönemlerde süphelendigim icin süflinin ip´lerini incelemeye baslamistim. Bir cok ip´si baska bir sehirden giris yaptigini gösteriyordu. Bir insan, kendisinin "Admin" oldugu bir Sitede farkli farkli ip´ler ile giris yapiyorsa, varin gerisini siz düsünün.


Bu süfli yüzünden saldirilara maruz kalan Kardeslerimi sizlere tanitmaya calisacagim, listenin basina Mü´mine Sultan bacimizi yerlestirmek istiyorum.

Mü´mine Sultan: Mü´mine Sultan bacimiz Namazinda, Niyazinda bir bacimizdir. Caresiz ve yardima muhtac insanlara müminin silahi olan "dua" ile yardim etmeye calisan Allah cc ve Peygamber sav. asigi birisidir. Cok temiz bir kalbi olduguna inaniyorum. Süfli´yi desteklemesinin sebeplerini yukarida izah etmeye calistigim sekilde anlamaniz gerekiyor. Yani süfli, bir takim kurdugu oyunlar ile insanlari kendisinin ilim sahibi olduguna inandirmis.


Gespenst: Dünyalar iyisi Kardesim. Bende cok özel bir yeri var. Cok saygili ve cana yakin bir Kardesimiz. Allah cc kendisinden gani gani razi olsun.


Haydari Kerrar: Ser´i ilimlere vakiftir. Süfli gibi, birilerine bakim yaptigina sahit olmadim. Kendisi havas ile mesgul ve genellikle Havas Alimlerinin tecrübe ettigi dua paylasimlarinda bulunur. Süfli´yi kollamasi bana göre yanlis, ama öyle tahmin ediyorum ki kendisine vermis oldugu bir söz var, ya da süfli´ye merhamet duygusu besledigi icin kendisini kolluyor.

Haydari Kerrar gercekten övgüye layik biridir, süfli ise elinden geldigince Haydari Kerrar´i över, ki, Haydari Kerrar da kendisi hakkinda olumlu seyler söylesin... Iste bu, süfli icin bulunmaz bir nimettir. Süfli, Haydari Kerrar´in kendisini takdir etmesinin, milletin kendisine olan süpheleri giderecegini, onlari kendine daha kolay baglayabilecegini cok iyi biliyor ve maalesef bu yüzden Haydari Kerrar´in güvenini suistimal ediyor.


Yaraliasik: Yanilmiyorsam simdiye kadar Yaraliasik nickli Kardesim ile bir sohbetim olmadi ancak kendisini takip etmeye calisirim. Yaraliasik´in iletilerinden cok saygili, temiz ve insanlarin ihtiyaclarina karsi hassas oldugunu kolayca fark edebiliyorum. Süfli ile arasinda saniyorum güven sorunundan dolayi bir sogukluk var. Bence o da süfli hakkinda benim düsüncelerimi paylasiyor ama yine de bir zamanlar hukuku oldugu süfliye zarar gelmesini istemiyordur.


Daha ismini saymadigim bir kac degerli Kardeslerim var ve hepsi de gercekten her seyin iyisine layiklar.


Fakat bynokta daki Kardeslerim sunu bilmenizi isterim ki; süfli, yani ulvi yanlis yoldadir, forumu kendi cikarlari dogrultusunda kullaniyor. Su ana kadar insanlarin güvenini bu denli suistimal eden ve forumu kendi menfii cikarlari ugruna adeta sabote eden baska bir forum yöneticisi görmedim... Yaziktir günahtir.

Bu süfli yüzünden basiniza bir sey gelmesinden endise duyuyorum. Sizleri "tanimadiklarindan" dolayi yapilan saldirilardan istirap duyuyorum. Sizlere olan saldirinin bir nebze olsun önüne gecebilmek icin bu konuyu acma ihtiyaci duydum, kusurum varsa affola.


Star 67 ve bu forumun diger üyelerinden rica ediyorum, süfliye, yani ulviye (zalim, sezgin, vs.) istediginizi söyleyebilirsiniz müstehaktir. Ancak diger Kardeslerim hakkinda olumsuz söz söylememenizi rica ediyorum.

Süfli gibi kezzaplari desifre eden calismalarinizda sizlere basarilar diliyorum. Allah cc yardimciniz olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder